Ogólne zasady diety HCG

To co tu opiszę jest WIELKIM skrótem. Bardzo polecam wszystkim, którzy chcą zacząć dietę, by przeczytali conajmniej raz książkę i wszytskie dostępne materiały.

Ja spróbuję wybrać perełki z całej wiedzy i je opisać.

OGóLNIE:

1. 23 dni zastrzyków z HCG + dieta 500 kcal
W te 23 dni są przeznaczone dla ludzi, którzy chcą zrzucić do 7 kg
2. 40 dni zastrzyków z HCG+ dieta 500 kcal
W te 40 dni można stracić do 15 kg. gdy 15 kg zostanie osiągnięte przez ukończeniem 40 dni, wtedy kończymy wcześniej zastrzyki.
Po tych dniach 23 lub 40 kończymy podawanie zastrzyków z HCG, ale przez następne 3 dni nadal trwamy na diecie 500 kcal, dopóki hormon HCG wyeliminuje się z naszego organizmu.
3. Jeśli chcemy stracić więcej niż 15 kg czeka nas więcej rundek z HCG i 500 kcal dietą.
Po 6 tygodniach przerwy od zastrzyków można zacząć następną rundkę. Jeśli nadal mamy coś do zrzucenia musimy poczekać 8 tygdni przerwy.
W naszym organizmie uruchamia się zespół odpornościowy, dlatego ważne jest, żeby zachować dokładność dni i dokładność przerwy między zastrzykami.

Również w ciągu brania HCG ze względu na to, że u niektórych osób zaobserowano działanie systemu odporności na HCG, poleca się nie aplikować HCG w każdą niedzielę, jeśli zastrzyki zaczniemy od poniedziałku (musi być 3 dni zastrzyków żeby zrobić przerwę).

Przez następne 3 tygodnie jemy wszytsko na co mamy ochotę  Z WYJĄTKIEM CUKRÓW I SACHAROZY.

Po tych 3 tygodniach w małych ilościach dodajemy już cukier i sacharozę, ale musimy codziennie ważyć się i kontrolować naszą wagę. Jeśli zobaczymy na plusie 2 kg ponad to co mieliśmy przy ostatnim zastrzyku to znak, że musimy zrobić DZIEŃ STEKA  (cały dzień tylko pijemy, a na koniec dnia robimy wielkiego steka z pomidorem lub jabłkiem) po takim dniu waga wraca do normy. To ważne by kontrolować swoją wagę, by sprawa nie wymknęła się spod kontroli.

BARDZO WAŻNE JEST, BY ŚCIŚLE TRZYMAĆ SIĘ ZASAD 500 KCAL ORAZ ZALECEN PO 23 LUB 40 DNIACH DIETY. CZYLI TYCH 3 DNI PO, GDY TRZYMAMY DIETĘ 500 KCAL JUŻ BEZ ZASTRZYKÓW I NASTĘPNYCH 3 TYGODNI BEZ CUKRÓW (również słodkich owoców tj. melon, winogrona banany) I PO TYM CZASIE BARDZO MAŁYCH ILOŚCIACH DOKŁADAIE DO DIETY  CUKRÓW I SACHAROZY, KONIECZNIE CODZIENNIE KONTROLUJĄC SWOJĄ WAGĘ. Jeśli nie będziemy pilnować i ściśle przestrzegać tych reguł waga w mega temie wróci i ciężej będzie nam ją stracić! Jeśli dzielnie przetrwamy wszytskie niedogodności diety, musimy podjąć wszystkie naze siły, by dokończyć tą dietę przez następne 3 dni i 3 tygodnie.
W CAŁEJ TEJ DIECIE NIE CHODZI TYLKO O SCHUDNIĘCIE, ALE O ZRESTARTOWANIE MECHANIZMU KONTROLUJĄCEGO NASZ METABOLIZM. DLATEGO ZYSKUJEMY NIE TYLKO NOWĄ, PIĘKNĄ, SZCZUPŁĄ SYLWETKĘ, ALE RÓWNIEŻ DAJE NAM GWARANCJĘ, że stosując się do wszytskich zasad diety NASZ METABOLIZM BĘDZIE FUNKCJONWAŁ PRAWIDŁOWO I BĘDZIEMY MOGLI JUŻ JEŚĆ NORMALNIE I NIE TYĆ!!!! oczywiście to nie jest zielone światło do jedzenia fast foodów i pączków bez ograniczeń, ale jest to dar do nowego początku zrestarotwania naszej codziennej diety na zdrową i dobrze zbilansowaną codzienną dietę.

HCG+DIETA 500 kcal
dieta 500 kcal jest niemożliwa i niebezpieczna do utrzymania życia i dobrego funkcjonowania organizmu bez HCG. Dlatego mocno zachęcam, by nie próbować tego, bo można nabawić się poważnych problemów.
Hormon HCG aktywuje odłożony i zablokowany tłuszcz do spalania. To co zjemy w 500 kalorycznej dietcie krąży na bieżąco we krwi i jest potrzebne do metabolizmu komórek i życia, a siła do życia i naszych obowiązków i wszelkich czynności płynie z kalorii pobieranych z odłożonego tłuszczy (tylko dzięki HCG). Organizm pobiera jej tyle jaka jest nasza potrzeba, dla jednych będzie to 1500 kcal, dla innych nawet 4000 kcal!
Nie jest spalana tkanka mięśniowa-co jest ważne.
Aby wiedzieć więcej proszę do mnie pisać lub uzupełnić lekturę.
Jeśli będąc na HCG i zjemy więcej niż te 500 kcal to to zostanie natychmiast zmagazynowane co odbije isę na naszej wadze.

Dieta 500 kcal
Dr Simson nad tą dietą pracował ok 20 lat. We Włoszech i w Stanach są kliniki gdzie ten czas diety można spędzić w klinice. Tam codziennie pacjenci są ważeni, mierzeni i karmieni i podawane im są zastrzyki. Ale my musimy sobie radzić w tes sposób, że dokładnie stosujemy się do manuskryptu dr Simsona i podajemy sobie sami zastrzyki (w brzuch) małą szczykawką i igłą jak do insuliny-czym mniejsza igła tym jest mniej bolesne, albo w ogóle bezbolesne🙂 Zawsze po konsultacji z Twoim lekarzem!
Dr Simson dobrał listę produktów, które można jeść i które aktywują spalanie i dają najlepsze rezultaty. W celu tym, możemy jeść rzeczy tylko z tej listy w ilości tylko z tej listy.
Jak się domyślamy dieta 500 kcal jest bardzo uboga, ale to jest tylko 23 lub 40 dni, więc można się do tego przygotować i  przetrwać🙂 Plusem jest to, że HCG sprawia, że nie powinniśmy być praktycznie głodni i powinniśmy mieć siłę do życia (dlatego, że kalorie nam potrzebne są pobierane z tkanki tłuszczowej).  W książkach o tej diecie i na stronach i forach  można znaleźć dużo przepisów. Autor poleca kupić specjalny elektryczny grill do pieczenia mięsa.

To było tytułem wstępu w wielkim skrócie.
Poniżej opiszę również w skrócie co można jeść i w jakiej ilości. Podam również przykłady jadłospis i przepisy🙂

opis samej diety 500 kcal opiszę póżniej

Dietę zaczynamy od 2-3 dni objadania się

Pierwszego dnia gdy zaczynamy zastrzyki z HCG (po konsulatcji z lekarzem!) zaczynamy objadać się. Jest to bardzo ważne bo w ten sposób odbywa się odbudowanie tłuszczu strukturalnego, który przez lata odchudzania, postów musi zostać odbudowany w pierszej kolejności i też to pomoże nam nie cierpieć głodu przez pierwszy tydzień diety gdy HCG zostanie ostatecznie usabilizowane w naszym organiźmie.

W czasie tych 2/3 dni obżarstwa musimy wybierać rzeczy najbardziej tłuste i tłuczące. Nie możemy ograniczać jedzenia. Dr Simson zachęca do jedzenia takich produktów:
– wysokie w tłuszcze
– wysokosłodzone, gazowane napoje i szejki
-wyroby cukiernicze
-fast foody (najlepiej póżno wieczorem nawet w nocy)

przykłady produktów:
• ciasta, cisateczka, kremówki, pączki, bita śmietana
• czekolada mleczna, batony
• cukry
• tłuste mięsa, pieczone w oleju, szczególnie wieprzowina
•  jaja
• bekon
• majonezy
• dżemy wysokosłodzone
• fast foody
• frytki
• chleb z dużą ilością masła

Published in: on Luty 21, 2011 at 8:17 am  Dodaj komentarz  

The URI to TrackBack this entry is: https://dietahcgpl.wordpress.com/2011/02/21/ogolne-zasady-diety-hcg/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: