Dzień 15 HCG

waga 79,8, zastrzyk ok 7 ml (o 2 ml zwiększyłam dawkę po konsultacji z lekarzem)
Dziś pamiętny dzień będzie po w końcu po 3 latach mam 7 jako pierwszą cyfrę w mojej wadze, ale super! Żadna dieta, ćwiczenia nie mogły tego osiągną za nic. Choroba tarczycy i totalnie niedziałający metabolizm nie były do ruszenia. Ale Pan Bóg zlitował się, dał mi łaskę.

Z lekarzem zdecydowałam się zwiększyć mi dawkę, bo dwa tygodnie chodzić raczej głodna i słaba i od tygodnia nie za wiele z wagą się ruszyło (powinno być minimalnie 200-300 g/dziennie do 500 g/dziennie przy zdrowym metabolizmie) to może być znak, że dawka jest za mała. Pierwszy tydzień uczucia głodu jest raczej normalne.

Dziś zdecydowałam się zrobić jadłospis na tydzień. Mój mąż do mnie dołącza więc muszę się dobrze przygotować🙂 Dlatego i dla Niego w końcu napiszę OGÓLNE ZASADY DIETY :)))

jak dziś dzień poszedł napiszę wieczorem❤

Published in: on Luty 21, 2011 at 7:26 am  Dodaj komentarz  

The URI to TrackBack this entry is: https://dietahcgpl.wordpress.com/2011/02/21/dzien-15-hcg/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Skomentuj

