Dzień 13 HCG

80,4
czuję się lepiej ogólnie i nawet nasycona po wczorajszym szaleństwie wieczornym kapustki z kogla mogla (ze Stevią)…
Widzę, że zatrzymała mi się woda ponownie, czuję się trochę opuchnięta.
Co do cyklu dziennego
8.00 kawa z jedną łyżką mleka 2% i szklanka wody z dwoma łyżkami octu jakbłkowego ze Stevią i wyciśniętą cytryną.
10.30 uczucie głodu-zjadłam jabłko
12.00 głód i uczucie słabości-dziś podduszana kapustka z wczoraj. Dodałam do calego garnaka koperek suszony i troszkę przecieru pomidorowego w płynie z kartonika, około 2-3 łyżki. Mniam
13.oo na głoda grossini
14.00 salatka: kurczak, 1/2 ogórka kiszonego, 1/2 malutkiej cebulki i moje przestępstwo 1/8 łyżeczki majonezu (dlatego miałam następnego dnia plus na wadze)
16.00 kryzys głód i zmęczenie więc duża porcja podduszonej kapustki (za dużą porcję zjadłam)
18.00- kogiel mogiel z 1 całego jaja i  2 białek. Ubiłam białka na pianę, a zółtka wymieszałam ze Stevią z 4 krople, bo jak więcej to kwaśnieje. Mało słodkie ale dało mi znów wspaniałego kopa. Szkoda, że jaja są dozwolone tylko w wyjątkowych sytuacjach😦
20.00- 1/2 grejfruta

podsumowanie dnia.
dziś zjadłam za dużo. Odbije mi się to następnego dnia. Nauczka muszę nauczyć się liczyć kalorie  i trzymać się 500 kcal i  nic więcej!
Ale plusem tego dnia jest to że w końcu czułam że miałam siłę, i mniejsze uczucie głodu.

 

Published in: on Luty 19, 2011 at 11:01 am  Dodaj komentarz  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://dietahcgpl.wordpress.com/2011/02/19/dzien-13-hcg/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Skomentuj

