Dzien 12 HCG

waga 80.8
czuję się ok, trochę głodna przy szykowaniu jedzenia dla dzieci i MOCNO kuszona do pojadania. Ale zrobiłam dziś kapustę duszoną zgodną z zasadami diety HCG czyli troszkę cebulki podsmażonej w suchym garnku potem podlanym wodą. Potem wrzuciłam posiekaną kapustkę, dodałam soli, listka laurowego, ziele angielskie, i trochę octu winnego i jest pycha. Zjadłam z dwie małe miseczki. A potem na derer wyjątkowo jako proteiny jedno żółtko i 3 białka jaja ubite na piane z kilkoma kroplami stevia, było pyszne i czułam się syta- pierwszy raz na tej diecie🙂 i tak idę spać. Nie mam miejsca nawet na owoc. Kogiel mogiel poprawia humor, hura

TSH mam za wysokie, więc jutro powracam do Eutyroxu
Dziś rano zrobiłam  też test ketonowy, wyszedł solidnie brązowy czyli Tłuszcz spalam jak ciężarówka , ciekawe, że nie ma ubytku wagi tylko lekki wzrost… Może być to woda lub wiele innych czynników, nie przejmuję się dopóki jest spalanie🙂 widzę po rzeczach już różnice i bardzo mnie to podnosi na duchu.
Zaczynam rozumieć, że muszę ustawić dzień wedłu mojego organizmu. Tak ułożyć dietę, by w godzinach największego głoda dać najmocniejsą rację żywności. Jutro ponotuję, kiedy miałam mega kryzys i może się uda🙂

Published in: on Luty 18, 2011 at 9:38 pm  Dodaj komentarz  

The URI to TrackBack this entry is: https://dietahcgpl.wordpress.com/2011/02/18/dzien-12-hcg/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Skomentuj

