Dzień 11 HCG

Waga 80,4
dziś głod czuję mniej. Wczoraj poszłam wcześniej spać ze zmęczenia mając nadzieję, że się wyśpię ale niestety:/ noc miałam zarwaną, ale nic. Dziś mam więcej siły choć to nie moja pełnia. Napewno jest lepiej niż wczoraj. Dziś pobrałam krew zobaczyć jak stoję z wynikami i TSH.
Dziś innowacje w diecie czyli szparagi jako warzywo i drugi owoc to garść truskawek-pyszniutkie 🙂 pierwszy raz nie zjadłam drugiego mięsa, było za twarde. Nie odczuwam głodu z tego powodu, ale w nagrodę marzę co bym zjadła gdybym nie byla na diecie i co zjem za więcęj niż miesiąc🙂

Published in: on Luty 17, 2011 at 8:26 pm  Dodaj komentarz  

The URI to TrackBack this entry is: https://dietahcgpl.wordpress.com/2011/02/17/dzien-11-hcg/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Skomentuj

