Dzień 8 HCG

8. Poniedziałek 14 luty 2011
waga 81,3, (6 dzień diety 500 kcal)

Dzisiaj jak zwykle rano zastrzyk. Z dziećmi przy śniadaniu zjadłam włoskiego palucha grossini. Kawka z jedną dozwoloną dziennie łyżką mleka 2% i szklanka wody z dwiema łyżkami octu jabłkowego (pomaga na spalanie i uczucie głodu), dodałam trochę soku z cytyny i kilka kropli stevia. Dało się wypić. Doczytałam się wczoraj, że można dziennie dodatkowo sok z jednej czy dwóch cytryn wypić więc sobie zrobiłam rano lemoniadę. 1 l. wody, cała wyciśnięta cytryna i trochę kropli stevia i byla pyszna. Poczęstowałam dzieci i poszło. Szkoda, że tak szybko🙂
Dzisiaj mam mniejsze uczucie głodu. trochę mnie korci by podjadać ale wiem, że koszt jest wysoki więc się powstrzymuję. największe pokuszenie dziś to chrupkie bułeki z masłem-mniam… Głód ogarniam po lekturze książki i podręcznika autora książki.Przed każdym posiłkiem ten sam napój z octem jabłkowym, sokiem z cytryny, i stevią.
Dziś znowu mały ubytek wagi. Podobno tak może być. Poczekam jeszcze z dwa dni i jak nie będzie ruchu większego to zapodam stek day lub jakbłkowy dzień.
Dziś w jadłospisie to samo choć jem je chętnie i z wielką rozkoszą🙂
rano grossini, ok. 10.00 jakbłko, 12.00 dwa pomidory, 13.00 ugotowane 100g piersi z kurczaka-pychotka. Teraz czekam do 16 grossini, o 18 mięsko jw. dodam tylko zblanszowany szpinak i ok godz. 20 jabłko. Teraz czuję, że jest mi słabo. Nie wiem czy to tarczyca, czy co…? Jutro porobię testy i zobaczmy🙂

Modlę się o łaskę
wszytsko jest możliwe
ps.
choć waga nie spada drastycznie jednak widzę po sobie minimalne zmiany wyglądu, szyja, twarz jakby mniej nalane i brzuch mniejszy nieco-hura

 

Published in: on Luty 14, 2011 at 7:15 pm  Dodaj komentarz  

The URI to TrackBack this entry is: https://dietahcgpl.wordpress.com/2011/02/14/dzien-8-hcg/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Skomentuj

