Dzień 7 HCG

7 . niedziela 13 luty 2011 (5 dzień diety 500 kcal)
Waga 81,4 zastrzyk wcześnie rano (zastrzyki powinny być co 24 h)
Dzisiaj jestem głodna więc rano zjadłam palucha, wypiłam kawkę i czekam z utęskniem na południe. Mąż robi pyszne śniadanko. Ja cierpię. Zapachy są cudne, wygląd jedzenia też. Wolę nie siedzieć przy stole z nimi. Siadam więc daleko. Skarżę się i żałuję, że nie doładowałam się jednak bardziej w pierwsze dwa dni-nie byłoby głodu. Tak muszę tydzień wytrzymać. Nie mam dziś wielkiej euforii z ubytku wagi bo stanęła, ale wiem że to dobrze, będą takie przestoje. Mam od środy kobiece dni. Przyszły nagle i za szybko, więc tłumaczę sobie uczucie słabości w nogach i prawie ciągłego myślenia co bym zjadła jak bym mogła.
Gdy nadchodzi czas jedzenia płaszuję je w mega tempie, szybciej się nie da chyba (wolniej też:). Dziś paluch ok 10,  jakbłko ok 11, ugotowana jak zwykle pierś z kurczaka ok 13.00 z pomidorem. Staram się pić więc bo czuję, że wczoraj nie wypiłam wystarczająco dużo płynów. Dziś MUS 2 l. wody plus herbatka i kawka. Na kolację ok 18. Ugotowana pierś jak zawsze i zblanszowany szpinak. Wszystko na suchą teflonową patelnię ze szczyptą soli lub 3😉 i pieprzem. (muszę pamiętać, że za każdą zjedzoną łyżeczkę soli muszę wypić dodatkowy 1 litr wody, szok! Bo inaczej woda zatrzyma się w komórach tłuszczowych i nici z chudnięcia a w kóncu po to tak cierpię! Po kolacji rzucam się na jabłko i potem herbatka. Jest lepiej z głodem, choć wciąż czuję niedosyt. Gorzej jest jak muszę gotować i posiłki przygotowywać dla rodziny. Gdy tego nie robię daję jakoś radę dzielnie to znosić.
Popołudniu czułam, że dużo wody mi ubyło więc czekam z oczekiwaniem na ważenie się ranne:)

 

Published in: on Luty 13, 2011 at 8:20 pm  Dodaj komentarz  

The URI to TrackBack this entry is: https://dietahcgpl.wordpress.com/2011/02/13/dzien-7-hcg/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Skomentuj

