Dzien 3 HCG

3. środa 9 luty 2011 (1 dzień diety 500 kcal)
waga 85,2, koło południa zastrzyk
czułam się jak wyżej, choć już wiedząc, że zaczynam cieszyłam się.
Kupiłam w Almie paluchy włoskie, więc koło południa jednego pochłonęłam. W małym garnku ugotowałam ok 100 g piersi z kurczaka z liściem laurowym i zielem angielskim i szczyptą soli. Co pochłonęłam ok 13-14 z całym średnim pomidorem. Około 15 jabłko.
I ten sam jadłospis wieczorem.
Starałam się pić dużo wody, herbatki czarnej i zielonej i kawa bez cukru i bez mleka:/
Cały dzień była fajny. Miałam siłę i nie czułam głodu.

 

Published in: on Luty 9, 2011 at 8:18 pm  Dodaj komentarz  

The URI to TrackBack this entry is: https://dietahcgpl.wordpress.com/2011/02/09/dzien-3-hcg/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Skomentuj

