Dzień 1 HCG

Startuję z wagą 83,8
nie czuję się przygotowana, to chyba najgorszy czas bo dzieci są chore, nie mam auta więc nie podjadę po jedzenie itd… jednak zdecydowałam się po prostu zacząć. Nauczę się przez własne błędy.
ok 2-3 godziny po zastrzyku czuję niezwykłą radość i energię. Po prostu zaczynam, próbuję.
Wg książki Pounds&Inches moja normalna waga waha się między 57 a 68, duża rozbieżność, ale nic. Jeśli będę ważyć te 68 to w zupełności wystarczy mi🙂 wiem, że czekają mnie napewno dwa cykle, a może i więcej. No nic, jak nie zacznę to nie będę wiedzieć jak jest.
Modlę się o łaskę

Published in: on Luty 7, 2011 at 8:16 pm  Dodaj komentarz  

The URI to TrackBack this entry is: https://dietahcgpl.wordpress.com/2011/02/07/dzien-9-hcg/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Skomentuj

